Voostellen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Peters - WaarBenJij.nu Voostellen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Peters - WaarBenJij.nu

Voostellen

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

26 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Hallo,

Mijn naam is Eline Peters, ik ben een van de deelnemers in de reis naar Zuid-Afrika. Ik ben zestien jaar en zit op dit moment nog in 4VWO. Volgend schooljaar ga ik naar 4HAVO. In mijn vrije tijd ben ik veel bij de paarden te vinden, ook vind ik het erg leuk om muziek te maken. In het verleden heb ik jaren dwarsfluit gespeeld en ik kan ook een beetje piano spelen, binnenkort ga ik hier lessen voor volgen.

Deze reis is niet helemaal nieuw voor mij. Eigenlijk zou ik vorige keer meegaan naar Zuid-Afrika. Helaas kon ik toch niet mee wegens persoonlijke omstandigheden. De voorbereidingen heb ik allemaal dus meegemaakt, maar de reis zelf niet. Gelukkig mag ik dit jaar wel mee naar Zuid-Afrika, ik kijk er enorm naar uit!

Ik doe veel vrijwilligerswerk, ik vind het fijn om anderen te helpen. Ik werk als vrijwilligster op een kinderboerderij, ik help een mevrouw met het verzorgen en rijden van haar paarden, ik help geregeld op de basisschool en ik geef gastlessen op verschillende middelbare scholen in Gelderland over de jeugdzorg, om wat meer begrip op te brengen voor jongeren in de zorg. Ik ben heel blij dat ik naar Zuid-Afrika mag, dan krijg ik de kans om anderen te helpen, dat maakt me blij. Maar dit is niet "zomaar" een ander helpen. We gaan met z'n allen samenwerken zodat we iets moois kunnen doen voor de gemeenschap in Zuid-Afrika.

Liefs,
Eline