Nog maar één dag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Peters - WaarBenJij.nu Nog maar één dag! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Peters - WaarBenJij.nu

Nog maar één dag!

Door: Eline Peters

Blijf op de hoogte en volg Eline

12 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Morgen moet ik op tijd mijn bedje uit, om 9.00 uur rijd ik samen met Ruben naar Schiphol. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet beseffen dat het morgen zover is.

Toen ik van de afdelingsleider een definitieve ja kreeg kon mijn dag niet meer kapot, dit jaar mag ik wel mee! Is het knokken toch niet voor niks geweest.

Ik heb al contact gehad met mijn buddy, Andrea heet ze. Ze lijkt me erg aardig. Ze vertelde me dat ze netball speelt, volgens mij is dat een soort basketbal. Voor de rest heeft ze twee zussen en een broer.

Mijn tas was al een aantal dagen geleden ingepakt, maar nu staat echt alles klaar om te kunnen vertrekken. Vanavond maar vroeg m'n bedje inkruipen. Alhoewel, ik zal in het vliegtuig ook wel energie bijtanken. Jullie horen (hopelijk) snel weer wat van me!

  • 13 Februari 2015 - 21:57

    Eefje:

    Je hebt het meer dan verdiend! Heel veel plezier in Zuid Afrika X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Eline

Hallo, Ik ben Eline Peters, zestien jaar. In februari 2015 ga ik samen met andere leerlingen en leraren twee weken naar Zuid-Afrika! Groetjes, Eline

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 1111
Totaal aantal bezoekers 4111

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 28 Februari 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: