Steeds dichterbij - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Peters - WaarBenJij.nu Steeds dichterbij - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Peters - WaarBenJij.nu

Steeds dichterbij

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

27 December 2014 | Nederland, Nederland

Donderdag voor de kerstvakantie had ik op school een gesprek met onder andere de afdelingsleider van school, het ging over de beslissing of ik mee mag naar Zuid-Afrika. Door persoonlijke omstandigheden kon ik vorig jaar niet mee. Het gaat nu heel goed met me en ik had veel vertrouwen in dat ik dit jaar wel mee zou kunnen naar Zuid-Afrika, maar toch was het de afgelopen weken wel spannend. Het gesprek was goed verlopen en toen ik hoorde dat de afdelingsleider heeft besloten om me dit jaar wel mee te nemen kon mijn dag niet meer stuk!

De reis komt nu wel heel dichtbij, nog maar 48 dagen als ik het goed heb. Ik heb hier bijna twee jaar naar uitgekeken en nu is het dan toch echt bijna zover. Ik kan me eigenlijk niet beseffen dat ik over zeven weken in Zuid-Afrika zit.

Met de fundraising gaat het trouwens goed. Lang niet alle armbandjes zijn verkocht, maar dat geeft niks want de groep van volgend jaar kan ook armbandjes verkopen. Toch ben ik blij met het aantal verkochte armbandjes, naar mijn idee hebben we een flinke winst. Voor de rest heb ik Ruben nog geholpen met collecteren in de kerk, we hebben meer dan €450,- opgehaald, super bedrag dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Eline

Hallo, Ik ben Eline Peters, zestien jaar. In februari 2015 ga ik samen met andere leerlingen en leraren twee weken naar Zuid-Afrika! Groetjes, Eline

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 4109

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 28 Februari 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: